28 grudnia 2016

Podsumowanie mijającego 2016 roku w fotograficznym skrócie „Na pojaćwieskich rubieżach”.



Powoli ten rok przechodzi do historii, więc to najlepszy czas na podsumowanie dotyczące mijającego roku. W tą zimową porę okresu świąteczno - noworocznego wybrałem z autorskiego bloga „Na pojaćwieskich rubieżach” kilka fotograficznych wspomnień. Tyle było tematów z mijającego roku, że nie jestem w stanie ich ogarnąć w tym jednym podsumowaniu, wybrałem kilka do tej wspomnieniowej końcówki roku. Mijający rok opowiedziany jest na tych wybranych zdjęciach, a po resztę odsyłam do autorskiego bloga. Fotografia otwiera oczy na świat, uczy inaczej patrzeć na wszystko co się wokół nas dzieje. Fascynuje mnie ten sposób odkrywania naszej małej Ojczyzny. Dziękuję za liczne odwiedziny i ciekawe komentarze, każda z odwiedzających osób jest ważna i daje sens temu, co robię. Zapraszam serdecznie do oglądania i na dalszy ciąg wędrówki „Na pojaćwieskich rubieżach”. Do siego roku !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz